dimarts, 13 de novembre del 2012

LO "Estiu'12"


Amb una mica de retard, ho sé, però últimament estic una mica liada i miro d'anar fent coses amb les fotos que més m'agraden, ni que faci uns mesos d'aquestes.
Aquest estiu hem anat a la caseta que tenen mons pares a la platja i ens ho hem passat genial. Com es pot veure a la foto, el meu home i la meva nena, estan disfrutant moltíssim. L'any que ve, més i millor... :-)


Con un poco de retraso, lo sé, pero últimamente estoy un poco liada y trato de ir haciendo cosas con las fotos que más me gustan, ni que haga unos meses de las mismas.
Este verano hemos ido a la casita que tienen mis padres en la playa y nos lo hemos pasado genial. Como se puede ver en la foto, mi marido y mi nena, están disfrutando muchísimo. El año que viene, más y mejor ... :-)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada