dimecres, 4 d’abril de 2012

Atc 24 "Cosetes...xules"


M'he proposat fer una Atc setmanal. Haig de tornar als meus "vells hàbits", tot i que el temps que disfruto del meu home i de la meva petitona fan que no trobi el moment, per cert, en breu me'n vaig amb el Joan d'escapada romàntica d'un cap de setmana o a Praga o a Londres!!! Estic desitjant que arribi el moment.. Al tema, que miraré si trobo alguna botiga d'scrap "por aquellos parajes" ;-).

I ara parlant de l'Atc 24, he volgut aprofitar una de les peces del taller de resina que vaig fer amb l'Alicia de Collage de Memòries i algunes cosetes que tenia per casa i el que passa a vegades, que tens coses molt xules i te n'oblides d'elles...

Espero que us agradi el resultat.


Me he propuesto hacer una ATC semanal. Tengo que volver a mis "viejos hábitos", aunque el tiempo que disfruto de mi marido y de mi pequeñita hacen que no encuentre el momento, por cierto, en breve me voy con Joan de escapada romántica de un fin de semana o a Praga o a Londres! Estoy deseando que llegue el momento .. Al tema, miraré a ver si encuentro alguna tienda de scrap por aquellos parajes ;-).

Y ahora hablando del ATC 24, he querido aprovechar una de las piezas del taller de resina que hice con Alicia de Collage de Memorias y algunas cositas que tenía por casa y lo que pasa a veces, que tienes cosas muy chulas y te olvidas de ellas ...

Espero que os guste el resultado.

 

7 comentaris:

  1. Belén! ara feia un munt q no sabia res de tú (culpa meva, eh??? q sóc un desastre!). Molt xula aquesta atc!!! sempre és bo tornar als orígens, però sempre mirant endavant!

    ResponElimina
  2. Pues me gusta mucho el ATC. No he hecho ninguno todavía, me da respeto hacer algo en un espacio tan pequeño.
    Sobre las tiendas que dices de scrap, si vas a Londres al lado del British Museum hay una que se llama Blade Rubber Stamps. Yo la visité cuando fuí en diciembre del 2010.
    De Praga no te puedo decir nada porque no he estado...todavía!!jajajajaja. Me van a faltar vidas para todos los viajes que quiero hacer.

    Besotes!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Charo, si finalmente vamos a Londres, lo tendré en cuenta. Un abrazo

      Elimina
  3. Molt xula l'Atc, però que molt xula! a més el toque de la peça del taller de resina "es lo más"!!!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  4. uala!!! m'agrada un munt!!! i la peça de resina et va quedar genial!!!! passeu-vos-ho bé! un* Alícia

    ResponElimina