dimecres, 21 de juliol del 2010

"Noves postals decollage"



Por lo visto esto del Art Potal y en concreto el decollage me ha entrado "con fuerza" ;) y ahora cuando no estoy en absoluto inspirada para hacer otra cosa, algo que pasa bastante últimamente, pues me dedico a esto, jejeje. Espero que os gusten. Besitos.

Sembla ser que això de l'Art Postal i en concret el decollage m'ha agafat "amb força" ;) i ara quan no estic en absolut inspirada per fer altre cosa, cosa que pasa amb freqüència últimament, doncs em dedico a això, jejeje. Espero que us agradi. Petonets!!

6 comentaris:

  1. doncs sí que t'ha agafat amb força, però la veritat és que el resultat és guapíssim! m'agrada molt com et queden les postals!!!! i els de correus enkara no m'han portat res... snif snif!!!!jiji

    ResponElimina
  2. Quina passada!, semblan comprats! PETONS

    ResponElimina
  3. ¿Al final le has cogido gustillo al decollage? (^^) ¡No me lo puedo creer! jajajaja ¿Será cuestión de volver a intentarlo de nuevo? ;)
    Un petò ♥

    ResponElimina
  4. Els resultats són al·lucinants.
    Salutacions. Sílvia

    ResponElimina
  5. Jo penso, que ets la única que porta el decollage en vena! jo ho he intentat i el xurrus son lletjos i no li trobo el que, clar que no es veu res als meus! Als teus tenen vida i transmeten (el que del decollage) i ho has aconseguit guapa! felicitats, ets un crack decollagera! jijijiji :D
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  6. me alegro que te haya entrado el gusanillo! yo tampooc me lo puedo creer:)
    qué bueno porque realmente haces cosas chulísimas con esta técnica!

    Muy buenas vacaciones! Que descanses y disfrutes todo lo que puedas:)
    un beso,

    ResponElimina