diumenge, 27 de juny del 2010

"Trobada dia 30"

"JO"

Yo también estuve en la "trobada scrapera" del dia 30 de mayo y también disfruté de lo lindo, solo que por aquel entonces todavía no tenía blog y no podía compartir con nadie las cosas que me enseñaron a hacer ;). Estas fotos son de un álbun titulado "JO" y el taller lo impartió Mireia Sala , que nos hizo pasar un buen rato, además de que tiene una paciencia... jejejeje

Jo també vaig anar a la "trobada scrapera" del dia 30 de maig i també vaig disfrutar com una boja, el que passa es que a aquell moment no tenia blog i no podia compartir amb ningú les coses que em van ensenyar a fer ;). Aquestes fotos són de l'àlbum titulat "JO" i el taller el va donar la Mireia Sala, que ens va fer passar una bona estona i que a més a més té una paciència... jejejeje

"CAMAFEO"

Con Roser d'ScrapHouse hice este Camafeo. Lo hice muy sencillo porque era el primer mini-taller y andabamos algo justas de tiempo. La verdad es que si volviese a hacerlo creo que le pondría mas cosillas... pero bueno, otra vez será.

Amb la Roser d'ScrapHouse vaig fer aquest Camafeo. El vaig fer molt senzill perque era el primer mini-taller i anàvem justes de temps. La veritat es que si tornes a fer-ho crec que li posaria més cosetes... però bé, un altre cop serà.

"DICTAT BOIG"

Y también, como no, el "Dictat boig" de la Maica, me lo pasé genial y la verdad es que el resultado fue la mejor de las sorpresas...


I també, com no, el Dictat boig de la Maica, m'ho vaig passar genial i la veritat es que el resultat va ser la millor de les sorpreses...

2 comentaris:

  1. llàstima de no haver fet l'album "jo"!!! m'agradaria fer-ne un! ja m'ajudaràs.....

    ResponElimina
  2. Quina gràcia trobar una feina d'una altra persona que jo mateixa vaig participar!!! Quina pena que no ens varem poder presentar en persona... FELICITATS PEL TEU BLOG :)

    ResponElimina